Найболючіші й найпопулярніші запитання в роботі асистента вчителя стосуються звітності. Ведення документації як під час воєнного очного навчання, так і під час воєнної дистанційки з її нескінченними і часто багатогодинними повітряними тривогами – справжнє випробування навіть для досвідчених асистентів.Отже, що ми як фахівці маємо фіксувати під час повітряної тривоги? У щоденнику спостережень зазвичай фіксується тема уроку, навчальні досягнення учня та його поведінкові особливості. Останні кілька років доречно фіксувати очно чи дистанційно проходили уроки. Якщо повітряна тривога лунає під час дистанційки – навчання припиняється і, відповідно, ми це і фіксуємо – бо нам більше немає за ким спостерігати. Кумедно стає, коли деякі асистенти фіксують спостереження зі слів батьків, бабусь, дідусів та сусідів. Бо до щоденника спостережень як документації фахівця це не має жодного відношення.
Якщо повітряна тривога лунає під час очного навчання – учні переходять до укриття і це також фіксується у щоденнику спостережень. За потреби можна фіксувати поведінку учня в укритті, якщо там урок продовжується – то і спостереження за учнем не припиняється.
Всім нам – мирного неба і життя без стресів!
Коментарі
Дописати коментар