Грудень - "гаряча" пора для багатьох асистентів. Адже наближається час, коли необхідно брати участь у моніторингу досягнень, збиратися командою супроводу, допомагати заповнювати документацію.
З власного досвіду можу впевнено стверджувати, що функія асистента вчителя у закладі освіти = функції менеджера з комунікації, особливо в середній школі, де вчителі часто "саботують" інклюзію і 90 відсотків роботи з учнями з ооп припадає саме на асистентів (часто - не дуже досвідчених в питаннях особливостей розвитку). Але зараз - не про це. І якщо саме ви є відповідальними за організацію засідання та складання протоколів - цей матеріал стане вам у нагоді.Насправді, засідання команди супроводу, проведене онлайн, нічим не відрізняється від офлайн-засідання і вимагає однакових етапів підготовки.
Як організувати засідання команди супроводу та якісно його провести - ділюся лайфхаками.
✔ Час і дату необхідно узгодити заздалегіть (за два тижні) з адміністрацією, вчителями, психологом, батьками та представником ІРЦ, що входить у команду. Це зручно робити в месенджерах - в особистих повідомленнях або спеціально створеній групі. Важливо визначити формат засідання - офлайн чи онлайн.
✔ Підготувати план засідання та узгодити його з усіма учасниками. Найзручніше це робити у вигляді інтелект-карти.
✔ Підготувати електронне портфоліо учня (звичайно, за дозволом батьків). Його зручно демонструвати як онлайн, так і офлайн.
✔ За кілька днів до засідання - відправити нагадування всім учасникам та обов'язково отримати від них зворотній зв' язок.
✔ Нагадати адміністрації закладу про засідання.
✔ Працювати над ІПР та протоколом (у період дистанційки і не тільки) зручно на ресурсах, де є можливість спільного доступу (гугл-документи, онлайн-дошки, інші візуальні інструменти, що дають змогу команді керувати різноманітними проєктами й робочими процесами та відстежувати виконання завдань).
✔ За день та в день засідання - ще раз нагадати всім учасникам час і місце, обов'язково отримати зворотній зв'язок.
Коментарі
Дописати коментар