Онлайн-засідання команди супроводу: з чого почати та про що розмовляти

 

Грудень - "гаряча" пора для багатьох асистентів. Адже наближається час, коли необхідно брати участь у моніторингу досягнень, збиратися командою супроводу, допомагати заповнювати документацію.

З власного досвіду можу впевнено стверджувати, що функія асистента вчителя у закладі освіти = функції менеджера з комунікації, особливо в середній школі, де вчителі часто "саботують" інклюзію і 90 відсотків роботи з учнями з ооп припадає саме на асистентів (часто - не дуже досвідчених в питаннях особливостей розвитку). Але зараз - не про це. І якщо саме ви є відповідальними за організацію засідання та складання протоколів - цей матеріал стане вам у нагоді.
Насправді, засідання команди супроводу, проведене онлайн, нічим не відрізняється від офлайн-засідання і вимагає однакових етапів підготовки. 

Як організувати засідання команди супроводу та якісно його провести - ділюся лайфхаками.

✔ Час і дату необхідно узгодити заздалегіть (за два тижні) з адміністрацією, вчителями, психологом, батьками та представником ІРЦ, що входить у команду. Це зручно робити в месенджерах - в особистих повідомленнях або спеціально створеній групі. Важливо визначити формат засідання - офлайн чи онлайн.

✔ Підготувати план засідання та узгодити його з усіма учасниками. Найзручніше це робити у вигляді інтелект-карти.

✔ Підготувати електронне портфоліо учня (звичайно, за дозволом батьків). Його зручно демонструвати як онлайн, так і офлайн.

✔ За кілька днів до засідання - відправити нагадування всім учасникам та обов'язково отримати від них зворотній зв' язок. 

✔ Нагадати адміністрації закладу про засідання.

✔ Працювати над ІПР та протоколом (у період дистанційки і не тільки) зручно на ресурсах, де є можливість спільного доступу (гугл-документи, онлайн-дошки, інші візуальні інструменти, що дають змогу команді керувати різноманітними проєктами й робочими процесами та відстежувати виконання завдань).

✔ За день та в день засідання - ще раз нагадати всім учасникам час і місце, обов'язково отримати зворотній зв'язок.

✔ Орієнтовна тематика засідань - за посиланням

Коментарі