До скарбнички психолога - психокорекційна казка «Талісман»(автор мені невідомий)



Ти любиш казки? Я знаю одну дуже цікаву, але трохи забула її і прошу тебе допомогти мені згадати деякі моменти.

1. Далеко-далеко за синіми морями, зеленими лісами, полями та містами жили-були Король з Королевою. І в них були діти.
- Скільки?
- Хлопчики чи дівчатка?
- Як їх звали?


2. Вони жили весело і прекрасно. Але одного разу у них почалися проблеми, пов'язані з дітьми. І король з королевою були дуже незадоволені.
- У кого з дітей почалися проблеми?
- Які це були проблеми?


3. Як це було жахливо! Гнівався Король, гнівалась Королева! (повторюємо проблему, підсилюємо її). Принцу (Принцесі) увірвався терпець, і він втік з палацу. Довго-довго він бігав без оглядки і дійшов до темного страшного лісу (символ підсвідомого). Дороги назад не було, треба було йти далі. А в лісі було страшно і темно, дерева тягли свої гілки до Принца. Листя загрозливо шелестіло під ногами (підсилюємо). Але Принц був хоробрим і йшов вперед, незважаючи на те, що йому було дуже страшно. І раптом він почув крик про допомогу. Він кинувся на допомогу, розсунув кущі і побачив там...
- Що він побачив?
- Хто кричав?
- Принц допоможе?


4. Принц оглянувся і побачив предмет, за допомогою якого можна допомогти.
- Як він допоміг?
- Що він зробив?


5. Істота перетворилася на доброго Лісового духа. Вона подякувала Принцу: "Зла чаклунка закляла мене і перетворила на… (того, що побачив Принц). Ти допоміг мені, а я допоможу тобі. Розкажи, яка у тебе біда?
Принц відповів: "Я втік з палацу. тому що... (повторюємо проблему Принца) і заблукав в цьому лісі. Я дуже хочу додому."
Вислухавши Принца, Лісовий дух сказав: « Я подарую тобі чарівний камінь і він допоможе тобі… (називаємо вирішення проблеми).
- Допоможи Принцу обрати талісман (пропонуємо обрати зі шкатулки камінь).

6. Лісовий дух вивів з лісу Принца та повернув його до замку. А там відбувався справжній переполох! Плаче Король, плаче Королева, горюють слуги, братии та сестри! Вони зустріли принца, обійняли його, зраділи тому, що Принц повернувся цілим та неушкодженим та влаштували бучний банкет!
І я дарую тобі цей талісман. Він буде допомагати тобі у важких ситуаціях.

Коментарі