Рандомайзери у цифровому класі: практичне застосування



Рандомайзери – це суперінструменти для педагога, вони створені, аби “оживити” ваш урок, додати несподіванки і драйву.

🔍 Цей інструмент випадкового вибору можна використовувати з різною метою. З його допомогою можна обирати щось зі списку, забезпечивши тим самим випадковий, неупереджений вибір. Це однозначно дієвий спосіб зробити навчання динамічним, інтерактивним та неупередженим.

💡 Ідеї для використання рандомайзерів:

Організація класу

🔹Щоб визначити того, хто має відповідати або допомагати вчителю на уроці – для уникнення упередженості та підвищення залученості всіх учнів.

🔹Об’єднання учнів у групи або пари, вибір ролі в грі – з допомогою рандомайзера це можна зробити швидко і без зайвих запитань, обговорень і сварок. Попросіть кожного учня покрутити Віртуальний спінер щоб дізнатися, до якої групи він потрапить.

🔹Для прийняття рішень, коли потрібно зробити вибір між двома видами діяльності. Наприклад, з учнями можна домовитись, що якщо сума віртуальних 3D кубиків буде більшою за 20 – ви будете виконувати завдання А, якщо ж меншою – завдання Б. Підкидання монети – Віртуальний маніпулятор Coin Flipper – можна використовувати з цією ж метою. Він дозволяє підкинути одну або одразу кілька монет одночасно. Призначте кожній діяльності або завданню колір і покрутіть Віртуальний спінер – побачите, яке завдання чи діяльність вибрано.

🔹Для вибору варіантів домашнього завдання можна створити “Колесо фортуни” з різними типами завдань, наприклад:

Написати короткий твір
Підготувати три запитання до теми
Намалювати малюнок до теми
Створити ментальну карту
Записати аудіовідповідь на запитання
Зняти невелике відео з поясненнями
Створити хмару слів
Придумати тест

“Завдання-сюрприз” (інколи замість звичайної “домашки”) може такі варіанти змісту:

відпочинок,
обери будь-яке завдання сам,
підготуй 3 цікавих факти з теми,
завдання на випередження ( до того, як ця тема буде вивчатися в класі) тощо.

Вивчення або повторення навчального матеріалу:

🔹 абетки, читання слів/складів/речень рідною та іноземною мовою, побудову речень з певними словами, вивчення нових слів та термінів, таблиці множення, формування навичок лічби. Тут на допомогу приходять не лише стандартні рандомайзери, але й кубики онлайн, з якими можна виконувати різні математичні операції, а також грати в “ходилки”. Потренуватися визначати відсотки і дроби можна з допомогою віртуального маніпулятора Coin Flipper: покладіть в ігрову зону монети, підкиньте їх і визначайте, який відсоток є орлами, а який – решками. Ускладнюйте завдання, додавши більше монет. Віртуальні 3D кубики можна використовувати для складання рівнянь: киньте кілька кубиків і складіть рівняння, використовуючи числа, які з’являться. З генератором випадкових чисел Random Number можна помножити два випадкових числа, визначити множники або доданки випадкового числа або пронумерувати завдання і обирати, яке виконувати;

🔹перевірки знань учнів – з допомогою рандомайзера можна згенерувати випадкове завдання або запитання до вивченої теми або прочитаного тексту.

Гейміфікація

🔹Створення цікавих тематичних руханок/фізкультхвилинок, які полюблять ваші учні. Наприклад, для учнів початкової школи це “Принеси предмет”, “Зоо-руханка”, “Принеси та покажи”, “Весела руханка”. Рандомайзери дозволяють створювати безліч власних варіантів.

🔹Створення цікавих ігор, зокрема для вивчення іноземної мови. Прикладами можуть бути ігри “Як пояснити?”, “Вгадай назву за емоджі”, “Картки історій” (випадкові персонажі, місця і події для ствоення спільної казки), “Подарунок на навчальний рік”, “Я знаю п’ять імен” тощо.

🔹Рандомайзери можуть бути частиною квесту або гри: рулеткою балів, сюрпризами, завданнями або навіть штрафами.


🌟 Порада: використовуйте рандомайзери регулярно, щоб учні звикли, що вибір — випадковий, справедливий і цікавий. Але не зловживайте ними – робота з рандомайзером не має стати основною структурою уроку, це лише цікавий елемент, що в поєднанні з гумором гарантовано покращить роботу учнів на уроці.


ДЖЕРЕЛО - СПІЛЬНОТА СУЧАСНИХ УЧИТЕЛІВ І ПСИХОЛОГІВ












Коментарі