Міф 1. Дистанційка винна в зниженні якості навчання.
Так вважає більшість батьків та педагогів. Звичайно, якщо все навчання під час дистанційки зводиться до надсилання завдань у вайбер або виступу "головомовців" в Zoom, то якісний навчальний процес не відбувається. Але якщо дистанційку організовано належним чином, то учні будуть здобувати знання. Тому що насправді - формат не важливий, важлива методика та рівень володіння технологіями дистанційного навчання. Особистість і майстерність вчителя та володіння методикою є визначальними у навчальному процесі - онлайн чи офлайн. Інструменти дистанційки стають продовженням його руки - як меч.
Міф 2. Молодим педагогам простіше навчитися користуватися навчальними онлайн-ресурсами.
Насправді, є низка причин низької цифрової грамотності представників старшого покоління, але водночас за наявності мотивації немає жодних перешкод в опануванні ІКТ! І вік тут зовсім не є вирішальним фактором. Незважаючи на вік, сучасний вчитель має широкі можливості для самоосвіти. Аби навчитися бути з технологіями "на ти", у вільному доступі є величезна кількість різноманітних вебінарів, конференцій і курсів, багато з яких є безкоштовними.
Міф 3. Дитину не можна навчити писати дистанційно.
Міф 3. Дитину не можна навчити писати дистанційно.
Це хибне уявлення, адже для цього можна використати анімовані презентації-прописи, класну дошку для дистанційної роботи у програмі Power Point з встановленим прописним шрифтом, програму Paint, онлайн-ігри, графічні планшети.
Міф 4. Під час дистанційного навчання знижується дисципліна.
Міф 4. Під час дистанційного навчання знижується дисципліна.
Насамперед дисципліну обумовлюють доброзичливі відносини між учителем і учнями та коректність у взаєминах з батьками. Спочатку стосунки - потім навчання.
Міф 5. Діти з ООП не можуть навчатися онлайн.
Міф 5. Діти з ООП не можуть навчатися онлайн.
Як зробити дистанційку інклюзивною: практичні поради і цифрові лайфхаки можна переглянути тут.
Коментарі
Дописати коментар