Використання методу асоціацій в навчанні нормотипових учнів та учнів з ООП




Часто трапляється, що в учнів виникають труднощі із запам’ятовуванням букв та цифр, послідовності написання їх графічних елементів, учні не можуть запам’ятати або довго пригадують правила та поняття. В такому разі найкращий спосіб – використання методу асоціацій.

Асоціація – це зв'язок в пам'яті, коли слідом за одним в голові учня без обґрунтувань спонтанно з'являється інше.

Метод асоціацій є універсальним методом – тобто таким, що підходить як для навчання нормотипових учнів, так і для навчання учнів з ООП. Отже, це вдала адаптація навчального матеріалу!

Одразу перейдемо до практики.

✅ Нам треба запам’ятати правило, що букви я, ю, є, і та ь позначають м’якість попередніх приголосних звуків. Для цього нам треба уявити, що букви я, ю, є, і та ь завжди мають при собі щось смачненьке, чим пригощають попередні букви і ті одразу стають пом’якшеними = добрими = усміхненими. Стане у нагоді така картинка:


✅ Що таке антоніми? Це протилежні за значенням слова. Зазвичай я розповідаю історію про хлопчика, якого звали Антон, і він завжди все робив навпаки і все заперечував. Тут можна малювати багато :) Наприклад




✅ Омоніми - це слова, які однаково звучать та пишуться, але мають різне значення. Зовсім як близнюки, чи не так?

✅ Всі знають, що буквосполучення дж та дз позначають один звук та їх не можна розривати при переносі. Вони нерозлучні. Мені це нагадує сіамських близнюків.

✅ Як швидко вивчити частини мови та навчитися відрізняти одну частину мови від іншої? Правильно – намалювати їх портрет!

Знайомтеся, це – іменник


А це – дієслово. Багаторукий чоловічок. Що вміє робити багато справ водночас.

А це - прикметники = слова-художники



Грати онлайн:
Іменник та дієслово (з картинками)
Іменник та дієслово (без картинок)
Іменник, прикметник та дієслово (без картинок)

✅ Бісектриса – промінь, що ділить кут навпіл




Коментарі