Рандомайзери – це крута штука! Вони можуть додати уроку присмаку цікавості. Це онлайн-інструмент для випадкового вибору, що можна використовувати під час уроку з різною метою – аби визначити, хто має відповідати або допомагати вчителю на уроці, для читання слів-складів-речень рідною або іноземною мовою, подання запитань до уроку або прочитаного тексту та багатьох інших цілей.
Розберемо стандартні ситуації, коли доречно використовувати рандомайзери :
☑ Аби вибір учасників, наприклад, для відповіді або поділу для групової роботи, став менш передбачуваним процесом, можна крутити колесо фортуни або скористатися візуальним засобом випадкового вибору імен.
☑ За допомогою рандомайзера можна згенерувати випадкові запитання до теми. Це робить перевірку знань цікавішою, а процес вивчення теми – більш різноманітним і захоплюючим.
☑ Фізкульт-хвилинки на уроках за допомогою рандомайзера швидко стануть улюбленими вправами для ваших учнів. Ігри «Принеси предмет», «Зоо-руханка» та багато інших можна згенерувати саме завдяки рандомайзерам. В деяких рандомайзерах є можливість замість слів вставляти зображення, що дуже урізноманітнює ігровий процес.
☑ Вправи на читання складів-слів-речень, побудову речень з певними словами, вивчення нових слів (іноземна мова) та термінів.
☑ Вивчення таблички множення, формування навичок лічби. Тут на допомогу приходять не лише стандартні рандомайзери, куди можна помістити приклад або відповідь, а й кубики онлайн, які можна додавати, віднімати, множити та використовувати для «ходилок» онлайн.
☑ Кубики можна використовувати для прийняття рішень. Наприклад, з учнями можна домовитися про те, що якщо сума кубиків буде більшою за 20 – ви будете виконувати завдання А, якщо ж меншою – завдання Б. З цією ж метою можна використовувати Орел і решка
☑ Створення цікавих ігор, в тому числі на розвиток мовлення та для вивчення іноземної мови. Для прикладу – «Як пояснити», «Вгадай назву за емоджи», «Картки історій», «Подарунок на навчальний рік», всім відома «Я знаю п’ять імен» та безліч інших.
Нині існує безліч онлайн-рандомайзерів, нижче наводжу лише деякі з них:
✔https://wordwall.net – відомий конструктор завдань, де є рандомайзери трьох типів – «Колесо фортуни», «Випадкові картки» і «Віконця».
✔https://wheelofnames.com – дуже зручний інструмент для формування запитань, має функцію додавання малюнків, простий та зрозумілий у використанні.
✔https://www.online-stopwatch.com/random-name-pickers/ - мабуть, найцікавіший ресурс, де можна обрати надзвичайні тематичні рандомайзери, таймери, генератори чисел, кубики, годинники і багато іншого.
✔https://uk.piliapp.com/random/dice/ - ще один ресурс, де є рулетка, кубики, випадкові числа, годинники і таймери.
✔Кубики різної форми можна знайти на https://toytheater.com/dice/. Кількість кубиків також можна обирати.
✔Віртуальний спінер випадковим чином обирає колір чи число. Є багато способів його використання, серед яких і розділення учасників по группах, і прийняття рішення, і формування навичок лічби.
З рандомайзерами онлайн навчання справді може стати цікавим та захоплюючим.
Також цікаво:
Для дистанційного навчання: пропоную вашій увазі таблицю, де зібрані посилання на багато онлайн-ресурсів
Як зробити дистанційку інклюзивною: практичні поради і цифрові лайфхаки
Цифрові сходинки до множення: як перетворититаблицю множення на захопливу гру
За межами цілого, або як цікаво та ефективновивчати дроби онлайн
Танграм онлайн: відкрийте для себе мистецтво складання фігур
Інтерактивне навчання: онлайн-ігри прокібербезпеку
Використання методу асоціацій в навчанні нормотипових учнів та учнів з ООП
Інтерактивні тренажери онлайн – як навчити учнів «читати»час за годинником
Коментарі
Дописати коментар